Pagina's

Koken-App





1. Kan je de app op alle smartphones of tablets gebruiken ?

De app kan zowel met Apple als met Android en Windows gebruikt worden.

2. Waar vind je de app ?

Je kan de app in de app store/play store/google store vinden als je zoekt naar 'Koken Tielt'. Bij Apple moet je zoeken onder de apps van iphone, ook al werk je met een ipod of ipad.

3. Kan ik ook eten bestellen om mee te nemen ?

Je kan de app gebruiken als je een bestelling wilt afhalen. Als je ter plaatse wil eten kan je je bestelling doorbellen of mailen, zo kunnen we je meteen vertellen of er een tafeltje vrij is.

4. Kan ik mijn bestelling meteen betalen ?

Momenteel kan je nog niet meteen betalen, je weet wel exact hoeveel je bestelling zal kosten. Als u besteld heeft hoeft u niet in de rij te wachten, u mag naar de kassa komen en laten weten dat uw bestelling klaar ligt.

5. Moet ik elke keer opnieuw mijn gegevens invullen ?

Je hoeft enkel de eerste keer je gegevens in te vullen, deze worden onthouden in de app. Enkel als je de app op een ander toestel installeert of bij grote updates zal je opnieuw je gegevens moeten invullen.

6. Hoe lang op voorhand moet ik mijn bestelling doorgeven ?

We vragen om ten minste een half uur op voorhand je bestelling door te geven om zeker te zijn dat ze tijdig klaar staat, zeker tussen 11u30 en 13u30.

7. Wat als ik iets bestel als jullie gesloten zijn, hoe zal ik dat dan weten ?

We geven onze vakantiedagen in in de app, u zal geen bestelling kunnen doorgeven voor afhaling op die dagen.

8. Wat als de app vraagt om up te daten ?

Dan doe je dat best. Elke nieuwe versie is een beetje beter dan de vorige, het is belangrijk om de meest recente versie te gebruiken.

Hebt u een opmerking, vertel het ons. Vindt u het leuk, vertel het voort !

Helen en Lotte